Horváth Richárd eredeti végzettségét tekintve angol tanár, tolmács és operatőr. Első nagyobb projektje
az 1997-ben indult RTL Klubnál az informatikai rendszer kiépítése volt, amire mindössze 3 hét állt rendelkezésre. Ezután a Híradó informatikai hátterét biztosította a következő négy évben.
Az Intel processzorgyártó céghez 2002-ben csatlakozott, az ott eltöltött 15 év alatt többféle pozícióban és országokban kellett bizonyítania. Emellett Intel szóvivőként 11 éven keresztül segédkezett abban, hogy különböző fórumokon közelebb hozza a technológiai újításokat az emberekhez. Egész karrierjét a többnyelvűség jellemezte, 6 nyelven beszél és remekül érzi magát multinacionális környezetben.
A magyarországi Intel iroda megszűnése után 2017-től a CHS Hungary csapatát erősítette üzletfejlesztési igazgatóként. majd pedig a Tech Data-nál üzletfejlesztési menedzserként szerver, storage és cyber security szegmensben próbálta ki képességeit.
2007 óta kíséri a generációváltásban járó kis- és középvállalkozások tulajdonosait, családtagjait, munkatársait ezen az izgalmas, szanaszét ágazó, érzelmileg is megterhelő úton. Visszajelzésük szerint fő erőssége, hogy rövid idő alatt átlát kusza, bonyolult rendszereket, hamar felszívja a közös gondolkodáshoz szükséges iparági sajátosságokat, és sallangokat mellőzve mindent a gyakorlatban csinál végig az ügyfeleivel együtt.
Emberközpontú közgazdász vagyok – szokta mondani, ha a végzettségéről kérdezik. Nagyvállalatoknál közép-és felsővezetőként dolgozott hét éven át, utána tért át a családi vállalkozások térfelére. 2018 óta a Generációk Partnere szakmai vezetője és szervezetfejlesztője. Társszerzője a 2022-ben megjelent „Generációváltás a családi vállalkozások” c. könyvnek.
„… több mint disztribúció”
A partnereink sikerének kulcsa sokszor csak egy apró többletszolgáltatás.
A HRP célja, hogy a viszonteladó partnereit kivételesen széles portfólió mellett személyre szabott hozzáadott érték szolgáltatással támogassa, mint pl. szakmai tanácsadás, demo&POC, képzés és tréningek vagy akár pénzügyi szolgáltatások.
Emellett a HRP az értékesítési csatorna proaktív kialakítását/bővítését és leadgenerálást, mint hozzáadott értéket is kínálja az abban érdekelt Gyártók számára.